headerphoto


 Complimenten - home  Complimenten - intro  Complimentenboek  Complimentenkalender  Complimentenkaart  Gastenboek  Compliment in de media  Reacties en recensies  Complimentendag  Complimenten kunst  Complimenten moeilijk?  Complimenten relaties  Compliment - levensstijl  Twaalf complimenten  Complimentencultuur  Complimenten krijgen  Geloofwaardige pluimen  Zelf waardering krijgen  Gewaardeerd worden  Goed leren luisteren  Complimenten op straat  Complimentenlied  Validation  Complimenten links  Frank van Marwijk  Hans Poortvliet  Boekwinkels  Cadeautip
 


bol.com Partner


Jippie, hij is er weer!

Het groot complimentenboek



  Bekijk de preview
We laten je met trots weten dat er (na herhaalde verzoeken) op 11 juli 2017 een geheel vernieuwde druk van Het groot complimentenboek is verschenen.

Het boek kreeg veel aandacht in de media (Lees hier) en ontving positieve recensies en reacties van lezers (Lees hier).

Bestel dit boek bij Bol.com of Managementboek.nl

Over Hans Poortvliet


Hans Poortvliet is ruim 25 jaar actief in het bedrijfsleven. Hij bekleedde management- en directiefuncties bij onder andere Amsterdam RAI, het Nederlands Bureau voor Toerisme (Chicago, USA), Steigenberger Kurhaus, Grand Hotel Krasnapolsky, Lido Amsterdam en Performance Solutions in Hoofddorp. Momenteel is hij ondermeer actief als managing director van de Hospitality Sales & Marketing Association International HSMAI, eigenaar / oprichter van Waarderingsmanagement.nl, lid van RPI: Recognition Professionals International en is hij een van de weinige ‘Certified Recognition Professionals’ in Europa.

Hans is initiatiefnemer van de Nationale Complimentendag in Nederland die sinds 2003 jaarlijks op 1 maart plaatsvindt. De maatschappelijke aantrekkingskracht daarvan blijkt uit de nog steeds jaarlijks toenemende interesse voor het evenement vanuit de media en het bedrijfsleven. Ook is het initiatief inmiddels overgenomen in België (2010) en Noorwegen (2011). In oktober 2010 organiseerde Hans met succes het eerste waarderingsmanagement congres in Nederland gevolgd door een tweede editie in 2011. Op 1 maart 2011 initieerde hij de eerste ‘World Compliment Day’.

Inmiddels onderbouwen ook de statistieken uit het bedrijfsleven zijn visie. Zo blijkt maar liefst tweedede van de werknemers zijn of haar baas vanwege gebrek aan waardering te verlaten en kiest eenzelfde percentage klanten voor een andere leverancier door gebrek aan aandacht. Reden genoeg voor de ontwikkeling- en implementatie van ‘Waarderingsmanagement ‘ waarbij de toegevoegde waarde ervan in relatie tot personeelsmotivatie en loyaliteit, verkoop en relatiemanagement, groei en ontwikkeling inmiddels onmiskenbaar is.

Hans Poortvliet over waardingsmanagement



Meer informatie

Als je belangstelling hebt voor een presentatie over het toepassen van complimenten binnen je bedrijf of vereniging dan geven wij daar graag meer informatie over.

Frank van Marwijk
www.lichaamstaal.nl
E:
T:: 06 - 160 24 219
Hans Poortvliet
www.waarderingsmanagement.nl
E:
T: 06 - 502 06 297

    

Vorige pagina Volgende pagina


Boeken op onderwerp:
compliment
complimenten
waardering
waarderend onderzoeken
luisteren





Nieuw!!
Doe niet zo moeilijk
De kunst van het relativeren
Doe niet zo moeilijk - de kunst van het relativeren

Dit nieuwe boek van Frank van Marwijk is nu alvast te reserveren.

Reserveren bij:
Managementboek.nl
Bol.com

Meer over relativeren